ماهورماهور، تا این لحظه: 13 سال و 10 روز سن داره

ماهور هدیه خدا

آهويي دارم خوشگله

1390/11/10 16:53
نویسنده : مامان ماهور
3,676 بازدید
اشتراک گذاری

دوستاي خوبم من شعر آهو رو به اين صورت ميخونم چون شعر اصلي از نظر مفهومي و انساني بار منفي داره خوشحال ميشم شما هم نظر بدين :

آهويي دارم خوشگله

روزها ميره به صحرا


دوريش برايم مشكله

خوب بود باهاش ميرفتم


آهوي من آزاده

يه آهوي ، شاده


شبها مياد به خونه

خوشحال و شادمونه


با همديگه ما شاديم

بازي و خنده داريم


اما روزها دلتنگم


خوب بود  باهاش ميرفتم



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان امیر مهدی
11 بهمن 90 13:54
سلام مامان ماهور شعرتون جالبه اگه افتخار بدین امیر مهدی رو به جمع دوستان وبلاگیتون اضافه کنید اگه مایل بودین منم لینکتون کنم واسم کامنت بزارین
مامان ماهور
11 بهمن 90 21:17
ممنونم مامان امير علي حتمي خوشحال ميشم
مامان ستایش
11 بهمن 90 22:45
سلام خیلی جالب بود خانومی
مامان سارینا
14 بهمن 90 1:27
عالیه
مامان آرینا موفرفری
14 بهمن 90 16:49
آفرین مامانی.
ثمين
14 بهمن 90 19:24
سلام اومدم ازتون دعوت كنم از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیــــــــــس ديدن كنيد منتظرتون هستم
مامی ارمیتا
16 بهمن 90 12:58
خیلی دوست دارم عکس دخمل خوشگله رو ببینم مامان قشنگ عکس بذار
ماماني
16 بهمن 90 17:21
لطف دارين ،باشه چشم مامان آرميتا جون
مامان ساریناجون
19 بهمن 90 0:07
عالی بود
مریم اسلامی
19 بهمن 90 9:07
سلام و درود بر شما و همه ی مامان های خوب و نازنین. راستش از دیدن اسم این همه مامان شگفت زده شدم و ارتباط تون خیلی برام جالبه. مامان ماهور عزیز باید بگم که من عاشق مامان ها و بچه هاشون هستم.کلی هم شعر دارم که مامانو باید برای بچه های گل شون بخونن.خودمم یه دختر دارم به نام باران. راستی می دونستین که من یه مجموعه شعر دارم 12 جلدی به نام "ماه تولد تو"که بر اساس ماه تولد بچه ها براشون شعر گفتم؟کاش می شد کتاب ماه فروردین رو برای ماهور جان می فرستادم.
مامان ماهور
19 بهمن 90 14:41
خانم اسلامي عزيز ممنونم از لطفتون . حتما كتابهاي شما رو تهيه ميكنم .چون از شعراتون خيلي خوشم اومده .بازم ممنون
ریحانه جون
19 بهمن 90 20:35
سلام ماهور جون.پس عکسای خوشگلت کو. دلم میخواد بیای خونمون.اگه دوست داری با همین اسم لینکم کن.من هم لینکت میکنم.بهت سر میزنم دوست خوبم....
ریحانه جون
20 بهمن 90 10:29
سلام ببخشید من آدرس وبلاگم را اشتباه دادم. در مورد شعر هم می خواستم بگم قشنگ بود ...
ریحانه جون(ورود پسرها و پسردارها ممنوع)
25 بهمن 90 12:01
گاو و الاغ و اردک ، کبریت و گاز و فندک ، جوجه و مرغ و لک لک ، ولنتاینت مبارک
مامان سمانه
27 بهمن 90 2:28
مامان ماهور چرا عکس دخملی رو نمیزاری دلم براش تنگ شده رهبردیا خیلی دوست داشعرتم خیلی جالبه