ماهورماهور، تا این لحظه: 13 سال و 21 روز سن داره

ماهور هدیه خدا

ماهور و بي بي پارك

1391/6/16 13:01
نویسنده : مامان ماهور
893 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيزم

ديروز با خاله جون و امير حسين رفتيم بيبي پارك طبق معمول اول محو محيط اونجا شدي بعد كم كم خوشت اومد البته غير از استخره توپ كه خيلي ازش ترسيدي بيشتر به خاطره صداي خش خش توپها .روهم رفته بهت خوش گذشت و دوست نداشتي بريم خونه بازم ميبرمت گلم ، عزيزم خوشگلم

عكسها در ادامه مطلب

ماهور جون در حال آشپزي

اينم بازي مورد علاقت

اينم كلبه ابزار كه خيلي خوشت اومد دخترم!!!!!!!!

ماشين دك دك

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ریحانه جون
18 شهریور 91 13:52
دلم برات تنگ شده بود ماهور جون... من هم مینی پارک خیلی دوست دارم
leila va karen
18 شهریور 91 19:45
salam mersi omadin pishe ma!!!
ملیساجون
20 شهریور 91 13:55
عزیزم وبلاگتون بی نظیر و کامله ، بهتون تبریک میگم. دختر کوچولوی نازی داری ماشاالله ،خدا برات حفظش کنه. از اینکه به پرسشم پاسخ دادید ممنونم، بابت ایجاد صفحات جدید . ولی چون من مبتدی هستم ای کاش بیشتر توضیح میدادید چون اگر دیده باشید صفحه ی اول وبلاگم خیلی طویل شده و خیلی از مسیر ها را امتحان کردم اما نشد، از لطفتون یک دنیا متشکرم...! وبلاگم به نام(ملیساجون) است.


مرسي عزيزم